Idejas, kas pielīp

Idejas, kas pielīp

Čips Hīts, Dens Hīts

Izdevniecība: Zoldnera izdevniecība

Izdošanas gads: 1997
Lappušu skaits: 156

22

Piegāde bez maksas ar OMNIVA

Neatkarīgi no tā, vai jūs esat uzņēmējs, vadītājs, politiķis, zinātnieks, pedagogs, mārketinga vai sabiedrisko attiecību speciālists, žurnālists vai arī māmiņa uz pilnu slodzi, jums ir idejas, ko pavēstīt. Jauna produkta ienākšana tirgū. Stratēģija, ar ko vēlaties pārliecināt. Pārliecība, kurā gribat dalīties. Vērtības, ko vēlaties ieaudzināt savos bērnos...

 

Grāmata IDEJAS, KAS PIELĪP, ko 800-CEO-READ 2009. gadā nominēja kā vienu no 100 pasaules visu laiku izcilākajām biznesa rokasgrāmatām, mainīs jūsu priekšstatu, kā panākt, lai jūsu idejas saprastu, iegaumētu un lai tās ietekmētu jūsu auditorijas uzskatus un uzvedību.

 

Grāmatas autori – Stenforda Universitātes psiholoģijas profesors Čips Hīts un biznesa konsultants un lektors Dens Hīts – kliedē mītu, ka izcilas idejas var radīt tikai tie, kuriem ir iedzimts talants. Ikviens no mums, pareizi izprotot lietas būtību un ar pareizi veidotu vēstījumu var panākt, lai ideja pieliptu. Autori atklāj, ka visu veidu lipīgajām idejām, no nepatiesām baumām līdz idejām, kas maina pasauli, ir sešas vienādas pazīmes. Izmantojot noteiktus paņēmienus, ikviens no mums var radīt idejas, kam būtu paliekoša ietekme uz mūsu mērķauditoriju – vai tie būtu mūsu pircēji, ziedotāji, skolēni, darbinieki, vēlētāji vai mūsu bērni. Turklāt ne vienmēr idejas nepieciešams radīt – dažkārt daudz vienkāršāk, piemērojot šos principus, ir tās saskatīt – pasaule vienmēr radīs vairāk izcilu ideju nekā viena atsevišķa persona, lai arī visradošākā.

No angļu valodas tulkojusi Iveta Pumpura

Tuvākie notikumi

Mārketings un pārdošana

Satura mārketings

Apmeklējot Satura mārketinga kursu, Tu uzzināsi, kas ir satura mārketings, apgūsi jaunas zināšanas par saturu un komunikāciju digitālajā vidē, iemēģināsi roku ziņu un auditorijas definēšanā un komunikācijas plāna būvēšanā.

Elīna Stafecka

20. un 22. janvāris

vizualizešana.png
Datu analīze ar Google Analytics

Datu analīze ar Google Analytics kursi paredzēti Tev, ja kaut reizi esi sev vaicājis: „Vai reklāma man ienes rezultātu?” Un, ja vēl joprojām esi uz Jūs ar digitālo pasauli, šī ir iespēja mainīt savu lietu kārtību. Kursu rezultātā Tu iegūsi izpratni par reklāmas darbību efektivitāti un idejas iegūs pamatīgu potenciālu pārtapt darbībās.

Jānis Birģelis

21. un 23. janvāris

vizualizešana.png
Digitālā mārketinga pamati

Kurss sniegs padziļinātu izpratni par digitālā mārketinga kanāliem un to savstarpējo mijiedarbību – Tu divu nodarbību laikā iepazīsies ar digitālā mārketinga kanāliem un to izmantošanas iespējām, apgūsi dažādus vērtīgus bezmaksas digitālā mārketinga rīkus, iemācīsies nospraust stratēģiskus mārkeitnga mērķus, analizēt konkurentus, kā arī kursa noslēgumā paradzēts praktiskais darbs, kurā treneres pavadībā ikviens izstrādās savu pirmo digitālā mārketinga stratēģiju.

Evita Mežezera

27. un 29. janvāris

vizualizešana.png
Pārliecinoša prezentācija ©

Kursā:
- mērķtiecīgāka komunikācija ar klientiem, kolēģiem, darbiniekiem;
- lielāka pašpārliecinātība;
- spožāks izteiksmes veids.

TRIVIUMS apmācība

Krista Vāvere

28., 29. janvāris

vizualizešana.png
Mājaslapu optimizēšana meklētājprogrammām – SEO

SEO (Search Engine Optimization) ir darbību kopums, kas vērsts uz to, lai konkrētu lapu optimizētu meklētāju servisiem (Google, Bing, Yahoo u.c.) ar mērķi iegūt labākas pozīcijas meklētāja rezultātos. Ar to palīdzību ir iespējams noteikt, vai Tavs potenciālais klients spēs atrast Tavus pakalpojumus, veicot meklēšanu meklētāju servisos.

Toms Goiževskis

28. un 30. janvāris

vizualizešana.png
Sociālo tīklu komunikācija

Sociālie tīkli ir vieni no efektīvākajiem mārketinga komunikācijas instrumentiem pasaulē, kuru lielākā priekšrocība ir, ka tie ļauj apvienot dažādas satura formas un reklāmas kanālus vienuviet. Sociālo tīklu ideoloģija paredz aizvien personīgāku komunikāciju starp ziņas veidotāju (zīmolu) un ziņas saņēmēju (patērētāju). Rūpīgi izstrādāts un pārdomāts sociālo tīklu ziņu, laika un budžeta plāns spēj veicināt regulāru auditorijas iesaisti, kā arī vēlamās ziņas nodošanu specifiski izvēlētajai mērķauditorijai, tādējādi izslēdzot pārējos platformas lietotājus un ietaupot resursus.

Laura Celmāra

4. februāris

vizualizešana.png

BIZNESAM.LV ir organizāciju vadības risinājumu un B2B kontaktu sadarbības platforma, kas piedāvā mācības, konsultācijas, seminārus: vadībai un personāla attīstībai, mārketingam un pārdošanas veicināšanai, taupības un kvalitātes procesu uzlabosānai, finanšu risinājumus attīstības projektiem.