Klientu apkalpošanas rokasgrāmata

Klientu apkalpošanas rokasgrāmata

Nevils Leiks, Kristīne Hekī

Izdevniecība: LID

Izdošanas gads: 2008
Lappušu skaits: 216

13

Piegāde bez maksas ar OMNIVA

Šī grāmata atšķiras no visiem darbiem, kas sarakstīti par klientu apkalpošanu. Tā nekoncentrē uzmanību uz kādiem šauriem aspektiem un neapskata apkalpošanu vienīgi no klienta pozīcijām. Tā vietā grāmata atklāj kopējo šā procesa struktūru, kas rāda, kā analizēt, izstrādāt, vadīt, izmērīt un mainīt jūsu uzņēmumu, lai, vienlaikus palielinot peļņu un samazinot izmaksas, sasniegtu augstu klientu apmierinātības un uzticības līmeni.


Klientu apkalpošanas rokasgrāmatā ir izmantoti piemēri, uzdevumi un lietpratēju ieteikumi, tāpēc grāmata ir noderīga jebkurā uzņēmumā neatkarīgi no tā lieluma. Kad nonāksiet līdz grāmatas beigām, jūs būsiet pilnībā iemācījušies modelēt, izstrādāt un īstenot pareizo pieeju klientu apkalpošanai.


No angļu valodas tulkojusi Ilze Fišere. Katrīnas Vasiļevskas vāka noformējums.

Tuvākie notikumi

Mārketings un pārdošana

Satura mārketings

Apmeklējot Satura mārketinga kursu, Tu uzzināsi, kas ir satura mārketings, apgūsi jaunas zināšanas par saturu un komunikāciju digitālajā vidē, iemēģināsi roku ziņu un auditorijas definēšanā un komunikācijas plāna būvēšanā.

Elīna Stafecka

20. un 22. janvāris

vizualizešana.png
Datu analīze ar Google Analytics

Datu analīze ar Google Analytics kursi paredzēti Tev, ja kaut reizi esi sev vaicājis: „Vai reklāma man ienes rezultātu?” Un, ja vēl joprojām esi uz Jūs ar digitālo pasauli, šī ir iespēja mainīt savu lietu kārtību. Kursu rezultātā Tu iegūsi izpratni par reklāmas darbību efektivitāti un idejas iegūs pamatīgu potenciālu pārtapt darbībās.

Jānis Birģelis

21. un 23. janvāris

vizualizešana.png
Digitālā mārketinga pamati

Kurss sniegs padziļinātu izpratni par digitālā mārketinga kanāliem un to savstarpējo mijiedarbību – Tu divu nodarbību laikā iepazīsies ar digitālā mārketinga kanāliem un to izmantošanas iespējām, apgūsi dažādus vērtīgus bezmaksas digitālā mārketinga rīkus, iemācīsies nospraust stratēģiskus mārkeitnga mērķus, analizēt konkurentus, kā arī kursa noslēgumā paradzēts praktiskais darbs, kurā treneres pavadībā ikviens izstrādās savu pirmo digitālā mārketinga stratēģiju.

Evita Mežezera

27. un 29. janvāris

vizualizešana.png
Pārliecinoša prezentācija ©

Kursā:
- mērķtiecīgāka komunikācija ar klientiem, kolēģiem, darbiniekiem;
- lielāka pašpārliecinātība;
- spožāks izteiksmes veids.

TRIVIUMS apmācība

Krista Vāvere

28., 29. janvāris

vizualizešana.png
Mājaslapu optimizēšana meklētājprogrammām – SEO

SEO (Search Engine Optimization) ir darbību kopums, kas vērsts uz to, lai konkrētu lapu optimizētu meklētāju servisiem (Google, Bing, Yahoo u.c.) ar mērķi iegūt labākas pozīcijas meklētāja rezultātos. Ar to palīdzību ir iespējams noteikt, vai Tavs potenciālais klients spēs atrast Tavus pakalpojumus, veicot meklēšanu meklētāju servisos.

Toms Goiževskis

28. un 30. janvāris

vizualizešana.png
Sociālo tīklu komunikācija

Sociālie tīkli ir vieni no efektīvākajiem mārketinga komunikācijas instrumentiem pasaulē, kuru lielākā priekšrocība ir, ka tie ļauj apvienot dažādas satura formas un reklāmas kanālus vienuviet. Sociālo tīklu ideoloģija paredz aizvien personīgāku komunikāciju starp ziņas veidotāju (zīmolu) un ziņas saņēmēju (patērētāju). Rūpīgi izstrādāts un pārdomāts sociālo tīklu ziņu, laika un budžeta plāns spēj veicināt regulāru auditorijas iesaisti, kā arī vēlamās ziņas nodošanu specifiski izvēlētajai mērķauditorijai, tādējādi izslēdzot pārējos platformas lietotājus un ietaupot resursus.

Laura Celmāra

4. februāris

vizualizešana.png

BIZNESAM.LV ir organizāciju vadības risinājumu un B2B kontaktu sadarbības platforma, kas piedāvā mācības, konsultācijas, seminārus: vadībai un personāla attīstībai, mārketingam un pārdošanas veicināšanai, taupības un kvalitātes procesu uzlabosānai, finanšu risinājumus attīstības projektiem.