Korporatīvā sociālā atbildība un priekšrocības konkurencē

Korporatīvā sociālā atbildība un priekšrocības konkurencē

Kari Tominens

Izdevējs: LBKA

Izdošanas gads: 2006

Lappušu skaits: 88

10

Piegāde bez maksas ar OMNIVA

Organizācijas novērtēšanas rokasgrāmata. 21 pārbaudes jautājumi un salīdzinoši piemēri. ​ Ja organizācija nepārprotami labāk par citiem atbalsta korporatīvās sociālās atbildības ieviešanu un par to informē arī sabiedrību, tad tā, īstenojot tikai šo darbību vien, joprojām arī šajā desmitgadē var iegūt priekšrocības konkurencē.
 
Līdz nākamajai desmitgadei korporatīvā sociālā atbildība nešaubīgi būs kļuvusi par jaunu standartu, kas jāsasniedz, lai vispār spētu konkurēt. Šīs sacensības notiks jaunās arēnās. Katrai organizācijai sev ir jādefinē ar korporatīvo sociālo atbildību saistītie jautājumi, kas tai palīdzētu radīt priekšrocības konkurencē.

Tuvākie notikumi

Mārketings un pardošana

BIZNESAM.LV ir organizāciju vadības risinājumu un B2B kontaktu sadarbības platforma, kas piedāvā mācības, konsultācijas, seminārus: vadībai un personāla attīstībai, mārketingam un pārdošanas veicināšanai, taupības un kvalitātes procesu uzlabosānai, finanšu risinājumus attīstības projektiem.