Mārketinga komunikācijas 1

Mārketinga komunikācijas 1

Valērijs Praude, Jeļena Šalkovska

Izdevniecība: Vaidelote

Izdošanas gads: 2005
Lappušu skaits: 485

12

Piegāde bez maksas ar OMNIVA

Šīs grāmatas mērķis ir apskatīt mārketinga komunikācijas, kuras ietver informācijas izplatīšanu par uzņēmumiem, produktiem, cenām, produktu izvietojumu, pārcenošanu un citiem mārketinga pasākumiem, lai ietekmētu patērētāju rīcību un virzītu produktus tirgū.
Grāmatā tiek apskatīti visi galvenie mārketinga komunikāciju veidi: reklāma (advertising); produktu realizācijas veicināšana (sales promotion); sabiedriskās saskares (public relations); personiskā apkalpošana (personal selling).


Mārketinga komunikācijas skar ne tikai uzņēmumus un patērētājus, bet arī sabiedrības intereses. Tāpēc grāmatas autoru mērķis ir aplūkot mārketinga komunikāciju izstrādi un izplatīšanu ne tikai no uzņēmumu viedokļa, bet arī – no patērētāju un sabiedrības viedokļa, un izteikt savas domas par interešu sasniegšanu šajā jomā.


Lai atvieglotu grāmatas satura uztveri, tā ilustrēta ar attēliem, tiek dotas daudzas tabulas, kas būtiski papildina tekstu.


Autori cer, ka šī grāmata palīdzēs nostiprināt mārketinga zināšanas, būs labs palīglīdzeklis ne tikai mārketinga komunikāciju studēšanā, bet noderēs arī lēmumu pieņemšanas procesā komercdarbībā.
Valentina Nasonova mākslinieciskais noformējums.

Tuvākie notikumi

Mārketings un pārdošana

Darījumu sarunas: Stratēģijas un taktikas

Par ko jādomā, gatavojoties sarunām? Kā iegūt un noturēt sarunu iniciatīvu? Kā pārrunu pozīcija ietekmē pārrunu taktikas? Seminārs organizāciju, personāla, mārketinga, finanšu u.c. vadītājiem, kā arī iepircējiem, kuri vēlas uzlabot savu spēju darījumu pārrunās panākt labākus nosacījumus.

Master Training

Mārtiņš Vecvanags

16. un 17. aprīlis

vizualizešana.png
Publiskās runas meistarklase

Kursā kā veidot spēcīgu enerģētiku un ķermeņa valodu, loģiski strukturēt tekstu un izmantot savu balsi un citus psihofiziskos resursus tā, lai jūsu runa būtu skaidra, saprotama un pārliecinoša jebkurai auditorijai.

TRIVIUMS apmācība

Ruta Vītiņa

19. maijs

vizualizešana.png

BIZNESAM.LV ir organizāciju vadības risinājumu un B2B kontaktu sadarbības platforma, kas piedāvā mācības, konsultācijas, seminārus: vadībai un personāla attīstībai, mārketingam un pārdošanas veicināšanai, taupības un kvalitātes procesu uzlabosānai, finanšu risinājumus attīstības projektiem.