Mārketinga komunikācijas 1

Mārketinga komunikācijas 1

Valērijs Praude, Jeļena Šalkovska

Izdevniecība: Vaidelote

Izdošanas gads: 2005
Lappušu skaits: 485

12

Piegāde bez maksas ar OMNIVA

Šīs grāmatas mērķis ir apskatīt mārketinga komunikācijas, kuras ietver informācijas izplatīšanu par uzņēmumiem, produktiem, cenām, produktu izvietojumu, pārcenošanu un citiem mārketinga pasākumiem, lai ietekmētu patērētāju rīcību un virzītu produktus tirgū.
Grāmatā tiek apskatīti visi galvenie mārketinga komunikāciju veidi: reklāma (advertising); produktu realizācijas veicināšana (sales promotion); sabiedriskās saskares (public relations); personiskā apkalpošana (personal selling).


Mārketinga komunikācijas skar ne tikai uzņēmumus un patērētājus, bet arī sabiedrības intereses. Tāpēc grāmatas autoru mērķis ir aplūkot mārketinga komunikāciju izstrādi un izplatīšanu ne tikai no uzņēmumu viedokļa, bet arī – no patērētāju un sabiedrības viedokļa, un izteikt savas domas par interešu sasniegšanu šajā jomā.


Lai atvieglotu grāmatas satura uztveri, tā ilustrēta ar attēliem, tiek dotas daudzas tabulas, kas būtiski papildina tekstu.


Autori cer, ka šī grāmata palīdzēs nostiprināt mārketinga zināšanas, būs labs palīglīdzeklis ne tikai mārketinga komunikāciju studēšanā, bet noderēs arī lēmumu pieņemšanas procesā komercdarbībā.
Valentina Nasonova mākslinieciskais noformējums.

Tuvākie notikumi

Mārketings un pārdošana

Mājaslapu optimizēšana meklētājprogrammām – SEO

SEO (Search Engine Optimization) ir darbību kopums, kas vērsts uz to, lai konkrētu lapu optimizētu meklētāju servisiem (Google, Bing, Yahoo u.c.) ar mērķi iegūt labākas pozīcijas meklētāja rezultātos. Ar to palīdzību ir iespējams noteikt, vai Tavs potenciālais klients spēs atrast Tavus pakalpojumus, veicot meklēšanu meklētāju servisos.

Digital Journey

TOMS GOIŽEVSKIS

25. un 27. novembris

vizualizešana.png
Darījumu sarunas

Par ko jādomā, gatavojoties sarunām? Kā iegūt un noturēt sarunu iniciatīvu? Kā pārrunu pozīcija ietekmē pārrunu taktikas? Seminārs organizāciju, personāla, mārketinga, finanšu u.c. vadītājiem, kā arī iepircējiem, kuri vēlas uzlabot savu spēju darījumu pārrunās panākt labākus nosacījumus.

Master Training

Mārtiņš Vecvanags

27. un 28. novembris

vizualizešana.png
Vizualizēšana

Seminārs vadītājiem, komandu un projektu vadītājiem, ekspertiem, kuru produktivitāti nosaka komunikācijas ātrums un precizitāte. Dalībnieku ieguvumi - uzlabota komunikācijas efektivitāte caur izpratni par vizualizēšanas lietošanas iemesliem un iespējām, kā arī izmēģinātām vizualizēšanas tehnikām.

Master Training

Dace Andersone

27. novembris

vizualizešana.png
Sociālo tīklu komunikācija

Sociālie tīkli ir vieni no efektīvākajiem mārketinga komunikācijas instrumentiem pasaulē, kuru lielākā priekšrocība ir, ka tie ļauj apvienot dažādas satura formas un reklāmas kanālus vienuviet. Sociālo tīklu ideoloģija paredz aizvien personīgāku komunikāciju starp ziņas veidotāju (zīmolu) un ziņas saņēmēju (patērētāju). Rūpīgi izstrādāts un pārdomāts sociālo tīklu ziņu, laika un budžeta plāns spēj veicināt regulāru auditorijas iesaisti, kā arī vēlamās ziņas nodošanu specifiski izvēlētajai mērķauditorijai, tādējādi izslēdzot pārējos platformas lietotājus un ietaupot resursus.

Digital Journey

LAURA CELMĀRA

2. un 4. decembris

vizualizešana.png
Darbs ar "grūto" klientu

Seminārs piedāvā dziļāk izpētīt "grūto" klientu fenomenu, sniedzot praktiskas atbildes uz sekojošiem jautājumiem: kas ir kopējs visiem "grūtajiem" klientiem? Kādas komunikācijas stratēģijas un kā pielietot saskarsmē ar tiem?

TRIVIUMS apmācība

Ieva Vaine

3. decembrī

vizualizešana.png
Digitālā mārketinga pamati

Kurss sniegs padziļinātu izpratni par digitālā mārketinga kanāliem un to savstarpējo mijiedarbību – Tu divu nodarbību laikā iepazīsies ar digitālā mārketinga kanāliem un to izmantošanas iespējām, apgūsi dažādus vērtīgus bezmaksas digitālā mārketinga rīkus, iemācīsies nospraust stratēģiskus mārkeitnga mērķus, analizēt konkurentus, kā arī kursa noslēgumā paradzēts praktiskais darbs, kurā treneres pavadībā ikviens izstrādās savu pirmo digitālā mārketinga stratēģiju.

Digital Journey

Evita Mežezera

3. un 5. decembris

vizualizešana.png

BIZNESAM.LV ir organizāciju vadības risinājumu un B2B kontaktu sadarbības platforma, kas piedāvā mācības, konsultācijas, seminārus: vadībai un personāla attīstībai, mārketingam un pārdošanas veicināšanai, taupības un kvalitātes procesu uzlabosānai, finanšu risinājumus attīstības projektiem.