Procesu vadības izcilības kritēriji

Procesu vadības izcilības kritēriji

Kari Tominens

Izdevējs: LBKA

Izdošanas gads: 2007

Lappušu skaits: 120

10

Piegāde bez maksas ar OMNIVA

Kad rodas problēmas, pirmā, kas piedzīvo pārmaiņas, ir organizācija. Tās darbību decentralizē vai centralizē, pārveidojot par pilnīgi funkcionālu vai uz produktiem vērstu organizāciju. Parasti Problēmas cenšas risināt, veicot pārmaiņas organizācijā. Taču nekas nemainās. Vieni un tie paši cilvēki tiek pārcelti no vienas struktūras otrā, taču viņu uzskati un attieksme nemainās, un uzņēmums turpina darboties pēc vecajiem principiem. Daudzos uzņēmumos apzinās tradicionālās organizācijas nepilnības un atsakās no organizācijas funkcionālās struktūras shēmām. Citos savukārt to zīmē kā apļus, kuri savstarpēji pārklājas, uzsverot sadarbību un elastību. Tomēr, neraugoties uz dažādajiem struktūras definēšanas paņēmieniem, pārmaiņas nenotiek. Lai kā mēs raksturotu organizāciju, klientu iespaids veidojas un vienmēr ir veidojies atkarībā no organizācijā notiekošajiem procesiem. Visiem procesiem un to rezultātiem – produktiem, piegādei, uzturēšanai, apkalpošanai utt. – ir savi klienti ar konkrētām vajadzībām un vēlmēm. Galvenais jautājums ir - kā organizēt procesu attīstību tā, lai palielinātu to kvalitāti un efektivitāti, kā arī attīstītu organizācijai nepieciešamās spējas konkurētspējīgā tempā?
 
Šī grāmata ir mācību līdzeklis tiem cilvēkiem, kuri vēlas novērtēt savu organizāciju. Grāmatā ir aprakstīts procesu vadības darbības modelis un izklāstīti priekšnosacījumi tā veiksmīgai īstenošanai. Grāmatā ietverti jautājumi, kas palīdzēs novērtēt jūsu organizācijas vadības pieeju un salīdzināt to ar procesu vadības modeli.

Tuvākie notikumi

Vadība un personāls

BIZNESAM.LV ir organizāciju vadības risinājumu un B2B kontaktu sadarbības platforma, kas piedāvā mācības, konsultācijas, seminārus: vadībai un personāla attīstībai, mārketingam un pārdošanas veicināšanai, taupības un kvalitātes procesu uzlabosānai, finanšu risinājumus attīstības projektiem.