Procesu vadības izcilības kritēriji

Procesu vadības izcilības kritēriji

Kari Tominens

Izdevējs: LBKA

Izdošanas gads: 2007

Lappušu skaits: 120

10

Piegāde bez maksas ar OMNIVA

Kad rodas problēmas, pirmā, kas piedzīvo pārmaiņas, ir organizācija. Tās darbību decentralizē vai centralizē, pārveidojot par pilnīgi funkcionālu vai uz produktiem vērstu organizāciju. Parasti Problēmas cenšas risināt, veicot pārmaiņas organizācijā. Taču nekas nemainās. Vieni un tie paši cilvēki tiek pārcelti no vienas struktūras otrā, taču viņu uzskati un attieksme nemainās, un uzņēmums turpina darboties pēc vecajiem principiem. Daudzos uzņēmumos apzinās tradicionālās organizācijas nepilnības un atsakās no organizācijas funkcionālās struktūras shēmām. Citos savukārt to zīmē kā apļus, kuri savstarpēji pārklājas, uzsverot sadarbību un elastību. Tomēr, neraugoties uz dažādajiem struktūras definēšanas paņēmieniem, pārmaiņas nenotiek. Lai kā mēs raksturotu organizāciju, klientu iespaids veidojas un vienmēr ir veidojies atkarībā no organizācijā notiekošajiem procesiem. Visiem procesiem un to rezultātiem – produktiem, piegādei, uzturēšanai, apkalpošanai utt. – ir savi klienti ar konkrētām vajadzībām un vēlmēm. Galvenais jautājums ir - kā organizēt procesu attīstību tā, lai palielinātu to kvalitāti un efektivitāti, kā arī attīstītu organizācijai nepieciešamās spējas konkurētspējīgā tempā?
 
Šī grāmata ir mācību līdzeklis tiem cilvēkiem, kuri vēlas novērtēt savu organizāciju. Grāmatā ir aprakstīts procesu vadības darbības modelis un izklāstīti priekšnosacījumi tā veiksmīgai īstenošanai. Grāmatā ietverti jautājumi, kas palīdzēs novērtēt jūsu organizācijas vadības pieeju un salīdzināt to ar procesu vadības modeli.

Tuvākie notikumi

Vadība un personāls

Efektīva vadītāja ABC

Kursā: izpratne par vadītāja lomu un atbildību uzņēmuma mērķu sasniegšanā;
zināšanas par efektīvākajiem darbinieku vadīšanas instrumentiem;
prasme sniegt atgriezenisko saiti un motivēt darbiniekus;
labākas saskarsmes prasmes.

TRIVIUMS apmācība

Jolanta Cihanoviča

20., 21. janvāris

vizualizešana.png
Veiksmīgs onbordings

Semināra dalībniekiem būs iespēja sagatavot atbilstošas ievadprogrammas plānu savam uzņēmumam, izzināt labu mērķu noteikšanas iespējas un veidus, kā arī trenēt koučinga pieeju, lai varētu izveidot veiksmīgāku darbinieka integrācijas procesu savā uzņēmumā vai organizācijā.

Master Training

Ilva Bērziņa

20. janvāris, 2020. gads

vizualizešana.png
Efektīvs vadītājs #1

Seminārs vidējā un augstākā līmeņa vadītājiem, vadības procesa kvalitātes uzlabošanai. Kādas ir vadītāja lomas? Kam veltīt savu laiku un enerģiju? Kā efektīvi komunicēt ar komandu? Kā vadītājam izaugt līdz līdera lomai? Atbildes uz šiem un citiem jautājumiem seminārā “Efektīvs Vadītājs".

Master Training

Kārlis Apkalns

31. janvāris un 03. februāris

vizualizešana.png
Dvēseles antropoloģija: Saskarsmes šķēršļi un tikumi

Unikāls treniņš, kurš piešķir sevis attīstības tēmai jaunas nianses. Noderēs pieredzējušiem vadītājiem, kas jau daudz par cilvēku uzvedības niansēm dzirdējuši. Izpratne par sevi, savām emocijām, uzvedību un astoņām galvenajām dvēseles kaislībām un to, kā tās ietekmē dzīvi un biznesu.

Komercizglītības centrs

Māra Špicberga

31.janvāris, 7. un 14. februāris

vizualizešana.png
DiSC: Iepazīsti sevi un citus

DiSC testa klasika, kas piedzīvo savu popularitāti atkal un atkal. Vienkārši par to, kā izpētīt savu, darbinieku, kolēģu un klientu uzvedības stilu. Iekļauts - DISC tests dalībniekam.

Komercizglītības centrs

Māra Špicberga

5. februāris

vizualizešana.png
Virtuālo komandu vadīšana

Kursā par to, kādi ir attālinātās darbinieku vadīšanas izaicinājumi un kā tos pārvarēt: kā skaidri un konsekventi komunicēt uzņēmuma mērķus, procesus un norises, dot precīzu darba uzdevumu un kontrolēt tā izpildi, sniegt atbalstu ikdienā un veicināt darbinieku sadarbību.

TRIVIUMS apmācība

Jolanta Cihanoviča

12. februāris

vizualizešana.png

BIZNESAM.LV ir organizāciju vadības risinājumu un B2B kontaktu sadarbības platforma, kas piedāvā mācības, konsultācijas, seminārus: vadībai un personāla attīstībai, mārketingam un pārdošanas veicināšanai, taupības un kvalitātes procesu uzlabosānai, finanšu risinājumus attīstības projektiem.