Projektu vadības pamati

Projektu vadības pamati

Ričards Džounss

Izdevniecība: LID

Izdošanas gads: 2008
Lappušu skaits: 223

12

Piegāde bez maksas ar OMNIVA

Projektu vadības pamati ir grāmata par veiksmīgu reālu projektu vadīšanu. Šī grāmata nav rakstīta cilvēkiem, kas atbild par skaidriem, glītiem projektiem, kur komandas locekļi ir rūpīgi atlasīti, kur nekad nav problēmu ar vadību un projekts noris pēc labākajiem projektu norises priekšrakstiem. Tieši pretēji - šajā grāmatā apskatīti jautājumi par to, ko darīt, kad uzsākat vai pārņemat projektu, kura resursi ir ierobežoti, pietrūkst laika, un, iespējams, lietas sākušas ritēt nepareizajā virzienā. Autors Ričards Džonss dod ieskatu reālu projektu vadībā, parādot, kā novertēt situāciju agrīnā stadijā, identificēt lamatas un vadīt projektu, izvairoties no problēmam. Projektu vadības pamati sniedz praktiskus padomus un ieteikumus par: projektiem un to, kādēļ tie var ciest neveiksmi; mantota projekta problēmu identificēšanu; jaunu projektu sākšanu no nulles vai pašreizējā projekta pārveidošanu; reālistiska plāna radīšanu; projekta komandas vadību un noturēšanu plānotajā projekta attīstības virzienā. 
No angļu valodas tulkojusi Aija Dimanta. Artūra Maurāna makets.

Tuvākie notikumi

Mārketings

Digitālā reklāma

Digitālās reklāmas advancētais kurss ir piemērots mārketinga vadītājiem, kas ikdienā saskaras ar vairāku reklāmas kanālu virsvadību - vai nu organizējot aktivitātes inhouse, vai arī sadarbībā ar aģentūrām. Visērtāk kursā jutīsies tie, kuriem jau ir iepriekšēja pieredze digitālajā mārketingā. Kurss sniegs padziļinātu izpratni par to kā digitālajā vidē veidot reklāmas kampaņu un uzturošās aktivitātes vairāku kanālu ietvaros.

Digital Journey

Irbe Zolneroviča

19. un 21. novembris

vizualizešana.png
Mājaslapu optimizēšana meklētājprogrammām – SEO

SEO (Search Engine Optimization) ir darbību kopums, kas vērsts uz to, lai konkrētu lapu optimizētu meklētāju servisiem (Google, Bing, Yahoo u.c.) ar mērķi iegūt labākas pozīcijas meklētāja rezultātos. Ar to palīdzību ir iespējams noteikt, vai Tavs potenciālais klients spēs atrast Tavus pakalpojumus, veicot meklēšanu meklētāju servisos.

Digital Journey

TOMS GOIŽEVSKIS

25. un 27. novembris

vizualizešana.png
Darījumu sarunas

Par ko jādomā, gatavojoties sarunām? Kā iegūt un noturēt sarunu iniciatīvu? Kā pārrunu pozīcija ietekmē pārrunu taktikas? Seminārs organizāciju, personāla, mārketinga, finanšu u.c. vadītājiem, kā arī iepircējiem, kuri vēlas uzlabot savu spēju darījumu pārrunās panākt labākus nosacījumus.

Master Training

Mārtiņš Vecvanags

27. un 28. novembris

vizualizešana.png
Sociālo tīklu komunikācija

Sociālie tīkli ir vieni no efektīvākajiem mārketinga komunikācijas instrumentiem pasaulē, kuru lielākā priekšrocība ir, ka tie ļauj apvienot dažādas satura formas un reklāmas kanālus vienuviet. Sociālo tīklu ideoloģija paredz aizvien personīgāku komunikāciju starp ziņas veidotāju (zīmolu) un ziņas saņēmēju (patērētāju). Rūpīgi izstrādāts un pārdomāts sociālo tīklu ziņu, laika un budžeta plāns spēj veicināt regulāru auditorijas iesaisti, kā arī vēlamās ziņas nodošanu specifiski izvēlētajai mērķauditorijai, tādējādi izslēdzot pārējos platformas lietotājus un ietaupot resursus.

Digital Journey

LAURA CELMĀRA

2. un 4. decembris

vizualizešana.png
Darbs ar "grūto" klientu

Seminārs piedāvā dziļāk izpētīt "grūto" klientu fenomenu, sniedzot praktiskas atbildes uz sekojošiem jautājumiem: kas ir kopējs visiem "grūtajiem" klientiem? Kādas komunikācijas stratēģijas un kā pielietot saskarsmē ar tiem?

TRIVIUMS apmācība

Ieva Vaine

3. decembrī

vizualizešana.png
Digitālā mārketinga pamati

Kurss sniegs padziļinātu izpratni par digitālā mārketinga kanāliem un to savstarpējo mijiedarbību – Tu divu nodarbību laikā iepazīsies ar digitālā mārketinga kanāliem un to izmantošanas iespējām, apgūsi dažādus vērtīgus bezmaksas digitālā mārketinga rīkus, iemācīsies nospraust stratēģiskus mārkeitnga mērķus, analizēt konkurentus, kā arī kursa noslēgumā paradzēts praktiskais darbs, kurā treneres pavadībā ikviens izstrādās savu pirmo digitālā mārketinga stratēģiju.

Digital Journey

Evita Mežezera

3. un 5. decembris

vizualizešana.png

BIZNESAM.LV ir organizāciju vadības risinājumu un B2B kontaktu sadarbības platforma, kas piedāvā mācības, konsultācijas, seminārus: vadībai un personāla attīstībai, mārketingam un pārdošanas veicināšanai, taupības un kvalitātes procesu uzlabosānai, finanšu risinājumus attīstības projektiem.