Sajūsminātie klienti. Ģeneāla pieeja klientu apkalpošanai

Sajūsminātie klienti. Ģeneāla pieeja klientu apkalpošanai

Kens Blānčards, Šeldons Boulss

Izdevniecība: Zvaigzne ABC

Izdošanas gads: 2013
Lappušu skaits: 160

7

Piegāde bez maksas ar OMNIVA

Mūsdienās ar apmierinātiem klientiem vairs nepietiek. Tagad ir vajadzīgi Sajūsmināti klienti. Lai gūtu panākumus, ir jārada
Sajūsmināti klienti! Kā? Ir trīs burvju noslēpumi, kā to paveikt.

Izlasiet šo alegoriskā formā veidoto stāstu, uzziniet,

  • ko vēlas klienti,

  • kā izveidot efektīvu apkalpošanas sistēmu

  • kādi ir trīs būtiskie klientu apkalpošanas noslēpumi
    un gūstiet panākumus savā nozarē!


Sajūsminātie klienti kļūs par jūsu biznesa virzītājspēku!

Tuvākie notikumi

Mārketings un pārdošana

Darījumu sarunas: Stratēģijas un taktikas

Par ko jādomā, gatavojoties sarunām? Kā iegūt un noturēt sarunu iniciatīvu? Kā pārrunu pozīcija ietekmē pārrunu taktikas? Seminārs organizāciju, personāla, mārketinga, finanšu u.c. vadītājiem, kā arī iepircējiem, kuri vēlas uzlabot savu spēju darījumu pārrunās panākt labākus nosacījumus.

Master Training

Mārtiņš Vecvanags

16. un 17. aprīlis

vizualizešana.png
Publiskās runas meistarklase

Kursā kā veidot spēcīgu enerģētiku un ķermeņa valodu, loģiski strukturēt tekstu un izmantot savu balsi un citus psihofiziskos resursus tā, lai jūsu runa būtu skaidra, saprotama un pārliecinoša jebkurai auditorijai.

TRIVIUMS apmācība

Ruta Vītiņa

19. maijs

vizualizešana.png

BIZNESAM.LV ir organizāciju vadības risinājumu un B2B kontaktu sadarbības platforma, kas piedāvā mācības, konsultācijas, seminārus: vadībai un personāla attīstībai, mārketingam un pārdošanas veicināšanai, taupības un kvalitātes procesu uzlabosānai, finanšu risinājumus attīstības projektiem.