Vietējais mārketings

Vietējais mārketings

Brigita Armsa

Izdevniecība: Zvaigzne ABC

Izdošanas gads: 2007
Lappušu skaits: 144

7

Piegāde bez maksas ar OMNIVA

Grāmata sniedz ieskatu mārketinga aktivitātēs, kas saistītas ar noteiktu reģionu. Galvenajā daļā aplūkoti mārketinga plānošanas un tirgus izpētes pamatprincipi vietējos apstākļos un iztirzāti atsevišķi mārketinga kompleksa elementi. Uzsvars tiek likts uz komunikāciju ar mērķgrupām, liela uzmanība pievērsta arī vides reklāmai un sabiedriskajām attiecībām.

Tuvākie notikumi

Mārketings un pārdošana

Darījumu sarunas: Stratēģijas un taktikas

Par ko jādomā, gatavojoties sarunām? Kā iegūt un noturēt sarunu iniciatīvu? Kā pārrunu pozīcija ietekmē pārrunu taktikas? Seminārs organizāciju, personāla, mārketinga, finanšu u.c. vadītājiem, kā arī iepircējiem, kuri vēlas uzlabot savu spēju darījumu pārrunās panākt labākus nosacījumus.

Master Training

Mārtiņš Vecvanags

16. un 17. aprīlis

vizualizešana.png
Publiskās runas meistarklase

Kursā kā veidot spēcīgu enerģētiku un ķermeņa valodu, loģiski strukturēt tekstu un izmantot savu balsi un citus psihofiziskos resursus tā, lai jūsu runa būtu skaidra, saprotama un pārliecinoša jebkurai auditorijai.

TRIVIUMS apmācība

Ruta Vītiņa

19. maijs

vizualizešana.png

BIZNESAM.LV ir organizāciju vadības risinājumu un B2B kontaktu sadarbības platforma, kas piedāvā mācības, konsultācijas, seminārus: vadībai un personāla attīstībai, mārketingam un pārdošanas veicināšanai, taupības un kvalitātes procesu uzlabosānai, finanšu risinājumus attīstības projektiem.