Aktuāli mācību risinājumi
Organizāciju un personāla vadībai, komunikācijas un pārdošanas projektu īstenotājiem
Klātienē
21.marts, 2024 (ceturtdien)
Efektīva laika plānošana un darba organizēšana
TRIVIUMS
Apzināta laika plānošana un darbu organizēšana palielina gan personīgo efektivitāti, gan darba produktivitāti, sniedz līdzsvara sajūtu un apmierinātību ar sevi un dzīvi kopumā. Mūsdienās laika plānošana ir kā sistēma, kuru veido dažādas tehnikas, instrumenti, tehnoloģijas un metodes.
Klātienē
4.aprīlis, 2024 (ceturtdien)
Mākslīgā intelekta 10 praktiskie risinājumi produktivitātei
Komercizglītības centrs | KIC
Vienkārši un garšīgi par to, kā mākslīgo intelektu izmantot uzņēmuma efektivitātei. Praktiski rīki, uzņēmumu piemēri un absolūti pielietojama izpratne par 10 mākslīgā intelekta (AI) lietojumprogrammām
Klātienē
16.aprīlis, 2024 (otrdien)
Pārliecinoša uzstāšanās un ideju pārdošana ©
TRIVIUMS
Lai prezentācija būtu pārliecinoša, tai jābūt mērķtiecīgai un strukturētai. Ir jāievēro zināmi nosacījumi savā stājā, ķermeņa valodā un runas veidā. Taču reizēm notiek tā, ka, pat rūpīgi gatavojoties un ievērojot šos priekšrakstus, mēs jūtamies ne savā ādā, un šķiet, ka klausītāji teiktajam tā īsti nenotic. Taču kāds cits, gluži “nepareizs” runātājs aizrauj, iedvesmo un pārliecina. Kāpēc tā?
Klātienē
23.aprīlis, 2024 (otrdien)
Izcilas klienta pieredzes veidošana
TRIVIUMS
Kāda ir atšķirība starp izcilu klientu servisu un izcilu klientu pieredzi?
Vai atceries ēšanas vietu, kurā, iegriežoties jebkurā pasaules valstī, vienmēr zini, kas Tevi sagaida?
Vai zini, cik reižu vairāk apmierināts klients ir gatavs nopirkt no uzņēmuma salīdzinoši ar klientiem, kas uzņēmumu izvēlas tikai lētākās cenas dēļ?
Vai zināji, ka ir vismaz 3 klientu lojalitātes tipi?
Klātienē
23.aprīlis, 2024 (otrdien)
Kā sabalansēt ražošanas un iepirkumu procesus mainīgos tirgus apstākļos | DDMRP metode
Komercizglītības centrs | KIC
Mācības balstītas uz DDMRP (Demand Driven Material Requirements Planning) vadības metodi, kur informācijas jeb datu apstrāde notiek izmantojot MS Excel to saintegrējot ar uzņēmumā esošo ERP sistēmu.
Tiešsaistē
24.aprīlis, 2024 (trešdien)
Agile pieeja procesu vadībā. Saprast + Izmantot
TRIVIUMS
Kas patiesībā ir Agile? Vai tā ir teorija, filozofija vai praktiska metode, kas dod reālus uzlabojumus? Kad un kā to pielietot? Vai tā der ikvienam uzņēmumam un organizācijai? Vai tās ieviešanā pastāv riski un kādi tie ir?Aicinām gūt atbildes uz šiem un vēl citiem jautājumiem, apmeklējot kursu “Agile pieeja procesu vadībā”!
Klātienē
14.maijs, 2024 (otrdien)
Treneru sagatavošana (Train the Trainer)
TRIVIUMS
Viens no galvenajiem pieaugušo apmācības mērķiem ir panākt uzvedības un rīcības izmaiņas. Kas motivē cilvēkus kaut ko mainīt? Kā panākt, lai cilvēki ne tikai piedalās mācībās, bet arī aktīvi domā un veido pieredzi? Kā visprecīzāk būvēt mācību saturu, atbilstoši konkrētām vajadzībām un auditorijai?
Pievieno savu notikumu
vai mācību risinājumu
Reģistrējies, publicē, rediģē, saņem pieprasījumus
TIKAI BIZNESAM.LV
Praktisku rokasgrāmatu komplekts organizācijas novērtēšanai
€20,00
€40,00
BEZMAKSAS PIEGĀDE
Gaidāmi drīzumā
Izvēlies interesējošos, lai uzzinātu par plānotajiem datumiem
Efektīva vadītāja ABC
TRIVIUMS
Kursā par to, kā uzņēmuma/struktūrvienības vadītājam efektīvi vadīt darbiniekus: skaidrot uzņēmuma mērķus un norises, dot darba uzdevumus un kontrolēt izpildi, motivēt darbiniekus, sniegt atbalstu ikdienā un veicināt sadarbību.
Un arī par to, kādi ir vadītājam pieejamie resursi un kā tos izmantot, lai mazinātu spriedzi sarežģītās situācijās; kā iedvesmot un veicināt darbinieku proaktivitāti.
Projektu vadības pamati
TRIVIUMS
Lai kas ir rakstīts jūsu amata nosaukumā un aprakstā, jūsu darba ikdiena ticamāk saistīta ar dažādu projektu vadību. Neatkarīgi no veicamo darbu apjoma un specifikas, tie visi ir projekti ar līdzīgu struktūru un iekšējo loģiku. Iegūstiet pamatzināšanas, praktiskus rīkus un metodes efektīvai ikdienas projektu vadībai dažādos uzņēmumos.
Ikgadējo attīstības pārrunu vadīšana
TRIVIUMS
Vai ikgadējās, ceturkšņa vai pusgada darba novērtēšanas un attīstības pārrunas ar darbinieku Tev saistās ar kādu no šīm problēmām vai atziņām:
-laika zaglis,
-nevajadzīgs pasākums,
-neformāla saruna par dzīvi,
-neērtības un trauksme,
-izaicinājums kritikai?
Efektīvu cilvēku 7 paradumi | FranklinCovey Latvia
FranklinCovey Latvia
Programma "Efektīvu cilvēku 7 paradumi" uzlabo darbinieku un vadītāju efektivitāti un ļauj organizācijai ilgtermiņā sasniegt izcilus rezulātus. Pārbaudīti principi un paradumu ieviešana sev svarīgajās dzīves un darba jomās uzlabos personīgo efektivitāti un sniegs gandarījumu par izmaiņām.
Komunikācijas pamati | Klientu pieredze. Saskarsme. Emocijas.
Komercizglītības centrs | KIC
Laikā, kad nokopēt produktu īpašības un tehnoloģijas bieži prasa tikai dažus mēnešus, klientu serviss ir kļuvis par vienu no galvenajām konkurētspējas priekšrocībām. Piesaistīt jaunu klientu izmaksā 6-7x dārgāk kā noturēt esošu, tāpēc ne velti 40% augsto tehnoloģiju uzņēmumu pasaulē izveidojuši pozīciju Customer Success Manager, kas rūpējas par servisa attīstību jaunā līmenī.
Apmācību cikls: Izcilu līderu 4 lomas | LTRK un FranklinCovey Latvia
FranklinCovey Latvia
Vai vēlies attīstīt savas 4 svarīgākās vadītāja prasmes, lai ilgtermiņā gūtu izcilus sasniegumus?
"Izcilu līderu 4 lomas" veido vadītājus, kas nepārtraukti attīsta šīs prasmes. Ar šo formulu ir iespējams attīstīt ne tikai to, kādi vadītāji ir, bet arī to, ko vadītāji dara. Apgūstot šo programmu, Tu spēsi:
🔹 Vairot uzticību
🔹Radīt vīziju
🔹Īstenot stratēģiju
🔹Attīstīt vadītāja potenciālu citos
Train the Trainer | Iekšējo mācību programmu veidošana un vadīšana
Komercizglītības centrs | KIC
Vai katrs pieredzējis darbinieks var apmācīt citus uzņēmuma darbiniekus? Cik prasmīgam mācību plānošanā un zinošam par pieaugušo mācīšanās specifiku ir jābūt iekšējam trenerim?
Programma sniegs praktiskas un interaktīvas metodes un instrumentus mācību vadīšanai klātienes formātā, attīstīs dalībnieku pasniegšanas kompetences un pārliecību par sevi kā treneri.
Darījumu sarunas | iebildumi un argumenti
Komercizglītības centrs | KIC
Rets kurss viena no Latvijas visaugstāk vērtēto treneru - Agra Gravas vadībā.
Unikāla pieeja darījumu sarunu aspektu izprašanai kopā ar biznesa psihoterapeitu. Kurss sniedz gan izpratni, gan “bruņojumu” un metodiku veiksmīgai sarunu vadīšanai un iebildumu pārvarēšanai. No attiecību veidošanas līdz "jocīgajiem argumentiem" un "tukšajiem iebildumiem" un to, "kā nešaut sev kājā darījumu sarunās".
Projektu vadīšanas meistarklase | Sagatavošanās IPMA sertifikācijai
Komercizglītības centrs | KIC
Izcila pieredze kopā ar pasaules klases projektu vadības ekspertu Ivaru Ruņģi.
Intensīvs 5 dienu triecienkurss projektu vadībā, kas pieredzējušiem projektu vadītājiem ļaus pāriet nākamajā profesionalitātes līmenī, kā arī sagatavoties starptautiskajai IPMA sertifikācijai.
No projektu vadības aspektiem, riskiem, organizācijas reālajā praksē līdz kompetenču stiprināšanai praktiķa vadībā.
Vadītājs un vadītprasme
Komercizglītības centrs | KIC
Latvijā pieprasītākais vadītprasmju pamatu kurss. Svarīgākais, kas jāzina jaunam vadītājam, vadītājam, kas pa tādu kļuvis parādot sevi kā izcilu speciālistu vai nesen nodibinājuši savu uzņēmumu.
Būtiskākais vadītāja arsenāls 2 dienu treniņā – no izaicinājumiem vadītāja lomā, personības iezīmēm un ierobežojumiem līdz līderībai, emocionālajai inteliģencei, konfliktu risināšanai, motivācijai.
Efektīvs darbs ar klientu pa tālruni
TRIVIUMS
Klientu apkalpošana pa tālruni prasa īpašu uzmanību un empātiju, lai mēs varētu sniegt izcilu servisu, neatkarīgi no sarunas tēmas un emocionālās intensitātes – vai tā ir informatīva, klientam palīdzoša vai par klienta neizpildītajām saistībām atgādinoša. Šis kurss piedāvā dziļāk izpētīt uz klientu orientētu servisu, fokusējoties uz telekomunikācijas specifiku.
Uzņēmuma digitālā transformācija. Spēles noteikumi un ceļa karte.
Komercizglītības centrs | KIC
Digitālā transformācija nav IT projekts, bet biznesa pārmaiņas, “must have” jeb “jaunais normālais”. Un, lai gan šķietami esam digitalizējušies gana – lielā bilde un plāns jēgpilnai uzņēmuma digitalizēšanai ne visiem ir skaidrs.
Laika plānošanas pamati: Sistēma. Prioritizācija. Motivācija.
Komercizglītības centrs | KIC
Viens no jaudīgākajiem kursiem laika plānošanas jomā.
Unikāla kombinācija - laiks + motivācija. No laika pārvaldības un organizēšanas rīkiem līdz prokastinācijai, prioritizācijai un motivācijas aspektiem.
Praktiski izmēģinātas ikdienā pielietojamās efektīva laika plānošanas metodes, kas ceļ produktivitāti un motivē, palīdz veidot līdzsvaru dzīvē.
Sarežģīto sarunu un konfliktu risināšana
Komercizglītības centrs | KIC
“Šādi kursi liek paskatīties uz lietām no malas, palīdz saprast, ka dažreiz reakcija uz kādu no lietām ir bijusi neatbilstoša un nākamreiz rīkoties citādāk.”
Sarežģītu sarunu un konfliktu risināšanu varētu dēvēt par mākslu. Aicinām uz šo vienu no mūsdienībām būtiskāko prasmju trenēšanas kursu kopā ar KIC treneri, organizāciju psiholoģi, supervizori Laumu Žubuli.
LEAN un vadītprasmes efektīvam maiņas vadītājam
Komercizglītības centrs | KIC
"Neviena efektivitātes un LEAN metode nestrādās ilgtermiņā, ja visu līmeņu vadītāji neuzņemsies savu atbildības daļu, neizpratīs pārmaiņu ieviešanas un dažādu metožu pielietošanas jēgu.”
Unikāls 4 dienu treniņš, kas radīts tieši maiņu vadītājiem, team līderiem, komandu vadītājiem gan ražošanas, gan pakalpojumu jomā apkopojot svarīgāko no LEAN un vadītprasmju principiem.
6 būtiskas rīcības komandu vadītājiem
FranklinCovey Latvia
Risinājums, lai palīdzētu vadītājiem gūt panākumus savā lomā. Treniņā apkopotais redzējums, iemaņas un rīki darbojas kā praktiski resursi, kas palīdz vadītājiem efektīvi vadīt savas komandas. Šis risinājums sniedz prasmes un rīkus, lai paveiktu darbu gan esot efektīvam komandas darbā, gan deleģējot.
Darbinieku atlase mūsdienās
Komercizglītības centrs | KIC
Kā atrast un nosargāt dārgāko resursu – cilvēku? Kā atrast atbilstošāko darbinieku un veidot labas attiecības kopš pirmajiem saskarsmes mirkļiem? Kāpēc ir svarīgi nepieciešamības gadījumā darba attiecības izbeigt abpusēji cieņpilni? Nianses ietekmē būtisko.
Efektīva klientu attiecību vadība
TRIVIUMS
Kurss klientu apkalpošanas speciālistiem, pārdevējiem, klientu apkalpošanā iesaistītu komandu vadītājiem. Kursa mērķis: sniegt un pilnveidot dalībniekiem zināšanas par efektīvu klientu attiecību vadību un komunikāciju ar klientu, lai rastu jaunus risinājumus gan ikdienišķām, gan izaicinošām klientu apkalpošanas situācijām.
Ievads ilgtspējā & ESG. Galvenie jēdzieni, koncepti, to nozīme
TRIVIUMS
Uzņēmuma laba pārvaldība, kā arī atbildība pret vidi un sabiedrību (jeb ESG) šodienas ģeopolitisko notikumu un straujo klimata pārmaiņu notikumu kontekstā ir kļuvis teju izšķirošs biznesa veiksmes faktors.
Ir sācies jauns – ilgtspējīgas un atbildīgas ekonomikas – laikmets, kurā ilgtspējīga biznesa darbība nu ir būtiska konkurētspējas priekšrocība.
Kritiskā domāšana un rīki labākai komunikācijai
TRIVIUMS
Domāt kritiski nozīmē pielāgot savus uzskatus realitātei. Tam nevajadzētu būt iemeslam draudzību vai sadarbības pārtraukšanai.
Iegūstiet spēju atpazīt aplamības tēmās, kurās neesat eksperts, pasniegt un analizēt argumentu. Iegūstiet praktiskus paņēmienus efektīvai komunikācijai, izpratni par emociju lomu komunikācijā un spēju strādāt ar emocionāliem saspīlējumiem sarunas laikā.
Galvassāpes: mīti un patiesības
TRIVIUMS
Šķiet, ka lielākajai daļai cilvēku kaut reizi dzīvē ir sāpējusi galva. Pēc jaunākajiem Latvijas iedzīvotāju paraduma pētījuma datiem 45% cilvēku ir sūdzības par galvassāpēm dažādu iemeslu dēļ. Daļai cilvēku galvassāpes mēdz būt pat tik spēcīgas, ka īslaicīgi rada darba nespēju un kopumā ievērojami pasliktina dzīves kvalitāti. Vienas no pasaulē biežāk sastopamajām galvassāpēm ir migrēna.
Darbinieka uzplaukums. Vērtībās orientēta personāla vadības metode
TRIVIUMS
Iespēja iepazīt efektīvu personāla vadības metodi darbinieku uzplaukuma jeb mentālās labklājības veicināšanai.
Tā ir zinātniski pamatota metode. Ir aprēķināts, ka vērtību nerespektēšana izmaksā dārgāk nekā investīcijas vērtību vadībā.
Pārdošanas un pārrunu treniņš Fight Club (H2H Sales)
TRIVIUMS
Ilgtermiņa pārdošanas prasmju treniņš, kas pārvērš zināšanas iemaņās. Fight Club norises formāts ir nodarbību cikls, kur lielākais uzsvars tiek likts uz pārdošanas un pārrunu prasmju trenēšanu (60% no nodarbības sastāda praktiskie darbi).
Katrai nodarbībai ir sava tēma, bet tās laikā būs arī iespēja apspriest un atrast risinājumu situācijām, kas konkrētajā brīdī ir aktuāla katram no dalībniekiem.
Agile pieeja procesu vadībā. Saprast + Izmantot
TRIVIUMS
Ātrāki procesi, ātrāka klientu vajadzību apmierināšana, lielāka komandas iesaiste un labāka sadarbība ar Agile pieeju. Kursa gaitā iepazīsieties ar Agile principiem un apgūsiet praktiskas metodes, kas palīdzēs padarīt efektīvākas jūsu komandas un sasniegt labākus biznesa rezultātus.
Izcilu līderu 4 lomas
FranklinCovey Latvia
Risinājums “Izcilu līderu 4 lomas” attīsta vadītājus, apgūstot četras svarīgākās prasmes, lai ilgtermiņā gūtu panākumus darbā ar komandām. Šis treniņš ir paredzēts pieredzējušiem vadītājiem, vidējā un augstākā līmeņa vadītājiem, kuri vēlas sasniegt rezultātus un uzturēt augstu iesaisti komandās.
Lēmumu pieņemšana nenoteiktības apstākļos
TRIVIUMS
Kursa gaitā trenēsim spēju atšķirt signālu no trokšņa un ātri definēt, kāda informācija mums nepieciešama efektīvākai lēmuma pieņemšanai – tā, lai mums nenāktos “lepoties” par vāji informētiem, nojautās balstītiem lēmumiem!
Aicinām apgūt praktiskas metodes, kuras jums palīdzēs pieņemt drošticamākus lēmumus un būt veiksmīgākiem - biznesā un dzīvē!
Kā vadīt hibrīdkomandas?
FranklinCovey Latvia
Elastīga darba vide ir šodienas jaunā realitāte, taču joprojām vadītāji saskaras ar izaicinājumu - kā radīt vidi, kurā darbinieki nezaudē motivāciju un jūtas iesaistīti? Treniņā apkopotā domāšana, iemaņas un rīki sniedz nepieciešamo atbalstu, lai radītu iekļaujošu vidi, stiprinātu komunikāciju, līdzsvarotu atbildību un elastību, kas nodrošina vadītāja spējas efektīvi vadīt un atbalstīt komandu.
Pārmaiņu vadība: Kā pārvērst pārmaiņu radīto nenoteiktību iespējā.
FranklinCovey Latvia
Pārmaiņas notiek nepārtraukti, esam tām gatavi vai nē. Risinājums “Pārmaiņu vadība”, individuālā un vadības līmenī palīdz vadīt sevi un komandu cauri pārmaiņām, sniedzot nepieciešamās prasmes un rīkus, lai gūtu panākumus pārmaiņu realizācijā ne tikai šoreiz, bet arī turpmāk. Veido izpratni par cilvēku pārmaiņu pieredzi, uzlabojot organizācijas iespējas efektīvi ieviest pārmaiņas.
Izdegšana darbavietā – 21.gs slimība. Cēloņi un risinājumi
TRIVIUMS
Kursa mērķis - sniegt dalībniekiem zināšanas, praktiskas iemaņas un ikdienā pielietojamas metodes stresa pārvarēšanas un profesionālās izdegšanas riska samazināšanai darbavietā. Veicināt emocionālo labbūtību un apzināt iekšējos resursus, lai ilgtermiņā uzlabotu indivīda dzīves kvalitāti.
Motivācija un labjūtība jeb vadītāja resursu stiprināšana
Komercizglītības centrs | KIC
Sevis un citu vadība izmantojot bioloģijas principus. Šī brīža must -have tēma ar neirobioloģijas elementiem. Programma veidota, lai stiprinātu vadītāja paša resursus: vēlēšanos strādāt, vēlēšanos strādāt komandā un arī regulēt savu emocionālo stāvokli tā, lai tas pozitīvi ietekmētu veselību.
Projektu vadīšanas meistarklase
Komercizglītības centrs | KIC
Aicinām piedalīties intensīvā 5 dienu Projektu Vadīšanas Meistarklasē (sagatavošanas kurss IPMA sertifikācijai un sertifikācija), izmantojot iespēju apgūt praktiskus rīkus un projektu vadīšanas esenci, kas palīdzēs sagatavoties starptautiskajai IPMA projektu vadītāju sertifikācijai.
Strukturēta pārdošana
TRIVIUMS
Treniņš ir balstīts uz mācīšanos caur pieredzi (experience based training), kur dalībniekiem ir iespēja ne tikai sadzirdēt, bet arī piedzīvot. Tas ir par attieksmi, par prasmēm, par plānošanu, par atrunām, par visu, kas liedz mums kļūt laimīgākiem un sniegt gandarījumu - sev, uzņēmumam un, protams, klientam, kuru bieži vien paši esam apveltījuši ar dažādiem mītiem, tādējādi apgrūtinot sev dzīvi.
Dažādības vadība – nākotnes potenciāls
TRIVIUMS
Jo dažādāks ir uzņēmuma darba kolektīvs, jo lielākas iespējas šim uzņēmumam paaugstināt savu darba efektivitāti, lai sasniegtu uzņēmuma mērķus. Galvenās tēmas: dažādības ietekme uz komandas darbību un klientu apmierinātību, stereotipi un domāšana, dzimumu un vecuma stereotipi – identificēšana un analīze, stereotipu ietekme uz vadītāja lēmumiem par personālu, diskriminācija, un vēl citas.
Personības attīstība | Augstas ietekmes vadītājs
Komercizglītības centrs | KIC
Unikālu ceļu ejam. Pēc vairāk kā 9 mēnešu izstrādes procesa, fokusgrupām un individuālajām intervijām, turpinām vadītāju uzņemšanu nu jau septītajā KIC vadītāju programmā: Personības attīstība | Augstas ietekmes vadītājs, kas paredzēta pieredzējušiem vadītājiem savas personības transformācijai un izpratnei.
Kompetenču pieeja personāla vadībā. Kompetenču intervija
TRIVIUMS
Mūsdienu personāla vadībā arvien plašāk tiek izmantota kompetenču pieeja. Pretstatā tradicionālajai, uz darba saturu un amata aprakstiem balstītai pieejai, tā uzmanības centrā izvirza darbinieka prasmes un īpašības, kas nodrošina izcilu darba izpildi.