5 veiksmīga pārdevēja ieradumi

5 veiksmīga pārdevēja ieradumi



Katrs pārdevējs vēlas būt veiksmīgs – sasniegt lieliskus pārdošanas rezultātus! Būt labākajam komandā, būt cienītam no klientu puses un nekad nesatraukties par prēmijām un peļņu. 16 gadu personīgās aktīvās pārdošanas pieredzes laikā esmu atklājis 5 vienkāršus paradumus, kurus ieviešot savā ikdienā, panākumi neliks ilgi gaidīt!

1. Uzrunā jaunus klientus ik dienas. Bez izņēmuma.

Nopietni! Tikai tie, kas visu laiku meklē jaunus kontaktus, iepazīstas ar jauniem klientiem, iegūst lielisku pārdošanas iespēju portfeli. Dari to un rezultāti neizpaliks!

2. Atsaki sliktiem pavedieniem

Labāk zaudēt vienu darījumu, nekā iztērēt simtiem stundu uz bezcerīgiem darījumiem bez nākotnes. Dažreiz neizmantot iespēju ir lielāks ieguvums, kā cīnīties par nelielu un bezcerīgu darījumu.

3. Klausies uzmanīgi

Gandrīz visi darījumi var tikt noslēgti vienkārši uzmanīgi klausoties ko Tev saka klients. Klienti paši pateiks, kas ir nepieciešams un kādus argumentus izmantot, lai pārdotu.

4. Slēdz darījumus katru nedēļu

Pat ja tava produkta pārdošanas cikls ir ļoti garš – atrodi laiku katru nedēļu, lai koncentrētos tikai uz darījumu noslēgšanu. Noslēgts darījums iedvesmos Tevi jaunām iespējām un atbrīvos laiku kalendārā.

5. Jautā pēc ieteikumiem

Apmierinātiem klientiem, nekautrējies pajautāt atsauksmes un ieteikumus. Katrs klients var ieteikt vismaz 2 savus draugus, kuriem Tavs risinājums būtu ļoti noderīgs.

Būšu priecīgs ar Tevi aprunāties klātienē, kā mēs, www.scoro.lv varam palīdzēt Tavai pārdošanas komandai kļūt vēl efektīvākai un organizētākai. Piesakies mājas lapā bezmaksas Demo un redzēsi kā strādā mana pārdošanas komanda!

Vigants Lesausks

Vigants ir Pārdošanas vadības guru 2015 uzvarētājs un labprāt padalīsies ar amata noslēpumiem, kā ikviens no Jums varētu kļūt par izcilu pārdošanas vadītāju un sasniegtu lieliskus rezultātus.

#publikācija

BIZNESAM.LV ir organizāciju vadības risinājumu un B2B kontaktu sadarbības platforma, kas piedāvā mācības, konsultācijas, seminārus: vadībai un personāla attīstībai, mārketingam un pārdošanas veicināšanai, taupības un kvalitātes procesu uzlabosānai, finanšu risinājumus attīstības projektiem.