Jauna vadītāja pirmās 90 dienas jaunajā amatā

Jauna vadītāja pirmās 90 dienas jaunajā amatā



1. Visu jūsu darbību centrā ir jābūt klientam

Vienmēr atceraties, ka jūsu sniegumu uzlabos koncentrēšanās uz klientu - vienalga, vai jūs darbojaties grāmatvedībā, inženierzinātnē, tirdzniecības jomā, kā arī vai jūs tikko esat beidzis skolu, vai strādājat jau kā izpilddirektors. Katram jūsu lēmumam būtu jābūt pakārtotam viņu vajadzībām.

Ja jūsu jaunā amata darba pienākumi vēl neatspoguļo klientu intereses, tad nākamo 90 dienu laikā - un arī pēc tam - atrodiet veidus, kā to nodrošināt.

2. Ieklausieties savā komandā

Pirmās 90 dienas ir vislabākais laiks, kurā iemantot jūsu darba kolēģu cieņu un uzticību. Cilvēkiem nerūp līdz brīdim, kad viņi redz, ka jums rūp.

Esiet atvērts, meklējiet risinājumus un klausieties vairāk nekā runājiet. Kad jūs novērtēsiet citu cilvēku sacīto, viņi sāks atvērties - šī ideju plūsma nodrošinās labākus rezultātus.

3. Veidojiet spēcīgu komandu

Viens no jūsu kā līdera pienākumiem ir pārliecināties, ka jūsu komandā darbojas pareizie cilvēki. Sagaidiet un no visiem pieprasiet pilnīgu atdevi.

Ja jūs neesat atradis pareizos cilvēkus, jūs nedarāt savu darbu tā iemesla dēļ, ka esat pārāk aizņemti, pildot viņu pienākumus. Ja kāds no jūsu darbiniekiem ar savu neapmierinātību aizkavē visu komandu, tad palīdziet viņam atrast laimi kaut kur citur.

4. Uzņemieties personisku atbildību

Ja līdz ar jauno amatu jūsu pāarraudzībā ir nākusi jau esoša un neatrisināta problēma, neizvairieties no tās, noveļot to uz iepriekšējo vadību. Nekad neslēpieties aiz jaunpienācēja statusa un neizmantojiet to kā iemeslu izvairīties no darbiem, kas ir jāpaveic.

Apziniet problēmu, izstrādājiet plānu, kā ar to tikt galā, un rīkojieties ar galvu. Jūsu komandas reputācija ir atkarīga ne vien no jūsu sasniegumiem, bet arī ar jūsu rīcību situācijās, kad kaut kas noiet greizi.

5. Piemērojieties un mācieties

Beigu beigās jūsu veiksmi noteiks ne vien tas, cik labs ir jūsu plāns, bet arī tas, cik veiksmīgi jūs adaptēsieties, lai piepildītu klientu mainīgās vēlmes. Adaptēšanās ir atkarīga tikai no vienas lietas: no vadības. Savukārt labas vadības spējas lielā mērā nozīmē spēt skatīties plašāk un paredzēt iespējamās pārmaiņas.

#publikācija

BIZNESAM.LV ir organizāciju vadības risinājumu un B2B kontaktu sadarbības platforma, kas piedāvā mācības, konsultācijas, seminārus: vadībai un personāla attīstībai, mārketingam un pārdošanas veicināšanai, taupības un kvalitātes procesu uzlabosānai, finanšu risinājumus attīstības projektiem.