Tehnoloģiju risinājumi kreatīvā reklāmā

Tehnoloģiju risinājumi kreatīvā reklāmā


Dāņu alus zīmols Grolsch sadarbojoties ar kādu Krievijas kreatīvo aģentūru uzsāka nedzirdētu reklāmas akciju, kuru nosauca Movie unlocker.

Tā ir dāņu alus pudele, šīs pudeles ir ražotas ierobežotā sērijā. Zem šīs pudeles vāciņā ir iestrādāts uz Bluetooth tehnoloģijas veidots piekļuves kods filmai, princips ir gaužām vienkāršs: vāciņš tiek pielikts pie datora vai planšetes un šādi ir iespējams piekļūt vienai bezmaksas filmas demonstrācijai. Bezmaksas kino bāze, kura atrodas interneta īpašā resursā Movie unlocker site, bet lai piekļūtu filmai tiek pieprasīts alus Movie unlocker piekļuves kods. Viss ir ļoti vienkārši. Tiek izveidota filmotēka internetā un radīts kods tās piekļuvei, alus pudeles vāciņš ir koda atslēga. Tālāk tikai atliek izplatīt šīs „atslēgas", t.i . alu Grolsch. Šis triks ar alus reklāmu ir īpaši veiksmīgs piemērs kā mūsdienu biznesā tiek apvienoti moderni produkti on-line un of-line ar mērķi pēdējo virzītu un uzturētu.


Skaidrs, ka of-line produkts šajā gadījumā ir stikla alus pudele, kura pildīta ar ledainu alu Grolsch.

Ir skaidrs, ka īpaši nav nepieciešams virzīt un uzturēt reālu alu, jo tas pats sevi virza tveicīgās dienās. Tomēr labāk par sevi ir lieku reizi atgādināt, nekā vilkties konkurentu astē.

Savukārt šajā piemērā on-line produkts ir tas, kas palīdzēja uzturēt interesi par alu, patērētājs saņem divkāršu baudu, brīvajā laikā skatoties filmu un malkojot alu.

'Maize un izpriecas" - šis princips nekad nav bijis zaudētājos. Marketinga speciālisti apgalvo to, ka patērētāju visvairāk tracina „novecojušas" akcijas, kā piemēram, „atrodi zem korķīša..." vai „sakrāj un nosūti". Turpmāk zem pudeļu korķīšiem paredzēts izvietot speciālus kodus, kuri savienos fizisko preci ar virtuālo.

Nekādu pasta sūtījumu, vienīgā un nemainīgā adrese uz kuru mēs kaut ko sūtam vai no tās saņemam ir internets. Šīs adreses sākuma simbolus zina ik viens www.


BIZNESAM.LV ir organizāciju vadības risinājumu un B2B kontaktu sadarbības platforma, kas piedāvā mācības, konsultācijas, seminārus: vadībai un personāla attīstībai, mārketingam un pārdošanas veicināšanai, taupības un kvalitātes procesu uzlabosānai, finanšu risinājumus attīstības projektiem.