Franšīze biznesa paplašināšanai
katlogs_plansete.png

Konsultācijas

Franšīze biznesa paplašināšanai

Francorp Baltic

Konsultācijas uzņēmumiem, kuri plāno strauju biznesa izaugsmi mērķa tirgos.

Arvien vairāk uzņēmumi visā pasaulē izmanto franšīzes biznesa modeli lai palielinātu tirdzniecības vietu skaitu, apgrozījumu, ienākumus, kā arī lai veicinātu zīmola atpazīstamību.

 

Uz konsultācijām aicinam pieteikties Latvijas uzņēmumus:

  • kuri veiksmīgi darbojas vietējā tirgū un/vai ārvalstu tirgos vismaz 1 gadu;

  • kuriem ir divas vai vairāk tirdzniecības vietas;

  • kuri vēlas strauji paplašināt savu biznesu vienā vai vairākos mērķa tirgos. 

 

Pirms konsultācijas, uzņēmumiem tiks dota iespēja izpildīt franšīzes testu un uzzināt vai bizness ir gatavs attīstībai ar franšīzes biznesa modeli.

Vērtējumi un viedokļi

Saistoši izdevumi

Mārketings un pārdošana

Kotlers par mārketingu

Izdevniecība: LID

Izdošanas gads: 2007
Lappušu skaits: 268

Cietie vāki

efqm-gramatas_vaks.jpeg

Filips Kotlers

,00
10

Komunikācijas kompetence. Kā saprasties un veidot attiecības

Izdevniecība: Zvaigzne ABC

Izdošanas gads: 2013
Lappušu skaits: 304

efqm-gramatas_vaks.jpeg

Edmunds Apsalons

,00
8

Idejas, kas pielīp

Izdevniecība: Zoldnera izdevniecība

Izdošanas gads: 1997
Lappušu skaits: 156

efqm-gramatas_vaks.jpeg

Čips Hīts, Dens Hīts

,00
22

Sajūsminātie klienti. Ģeneāla pieeja klientu apkalpošanai

Izdevniecība: Zvaigzne ABC

Izdošanas gads: 2013
Lappušu skaits: 160

efqm-gramatas_vaks.jpeg

Kens Blānčards, Šeldons Boulss

,00
7

Klientu apkalpošanas rokasgrāmata

Izdevniecība: LID

Izdošanas gads: 2008
Lappušu skaits: 216

efqm-gramatas_vaks.jpeg

Nevils Leiks, Kristīne Hekī

,00
13

Mārketinga komunikācijas 1

Izdevniecība: Vaidelote

Izdošanas gads: 2005
Lappušu skaits: 485

efqm-gramatas_vaks.jpeg

Valērijs Praude, Jeļena Šalkovska

,00
12

BIZNESAM.LV ir organizāciju vadības risinājumu un B2B kontaktu sadarbības platforma, kas piedāvā mācības, konsultācijas, seminārus: vadībai un personāla attīstībai, mārketingam un pārdošanas veicināšanai, taupības un kvalitātes procesu uzlabosānai, finanšu risinājumus attīstības projektiem.